Bedrijven opzoeken
Image default
Banen en opleidingen

Customer Service Consultant – Automobiel sector

callcenter agent Belgie

Dit is een fulltime functie. Na de overgangsperiode kun je kiezen voor een vast contract.

Jouw verantwoordelijkheid

Verantwoordelijkheden van klantenserviceadviseurs:

  • – Neem alle contactgegevens op voor de meest dealergerichte diensten van dealers en klanten. Het antwoord op het probleem kan worden opgelost door de eerste oproep.
  • -Als de oplossing niet binnen de eigen invloedssfeer van de afdeling valt, kan de volgende stap worden bepaald;
  • – Je onderhoudt nauw contact met andere afdelingen om de vereisten van de dealer op tijd op te lossen;
  • -Je volgt procedures en processen op in overeenstemming met intern beleid en richtlijnen;
  • -Je hebt bijgedragen aan de bedrijfscontinuïteit van dealers en klantenservice, en deze geïmplementeerd volgens het organisatieplan;
  • -Je volgt alle inkomende verzoeken en stuurt ze naar verschillende afdelingen;
  • -Je beantwoordt vragen over boetes, tankpassen, gebruik in het buitenland, eigendomsdocumenten en gerelateerde contractvoorwaarden (zoals kilometerstand, opzegging, banden etc.).
  • -U kunt klachten volledig afhandelen;
  • -Je stelt verschillende producten en opties voor;
  • -Je ondersteunt de teamleider en leidt junior collega’s op.

Jouw profiel

  • Persoonlijke informatie van klantenserviceadviseur:
  • * Je spreekt vloeiend Nederlands en Frans;
  • * Je hebt voorlopige ervaring in klantenservice;
  • * Je bent leergierig en flexibel;
  • * Je bent proactief en kan zelfstandig werken;
  • * Je bent klantvriendelijk.

Ons aanbod

  • * Uitdagend en divers werk in internationale organisaties;
  • * Opleiding en training om hun eigen ontwikkeling te behouden;
  • * Competitief salaris met extralegale voordelen.

https://www.administratieve-medewerker.be/p/callcenter-agent.html

Gerelateerde artikelen

Hoe word je een advocaat?

Vacature Uitvoerder, Amsterdam

Diensthoofd Informatica