• Zakelijk 17.02.2014

     

    Om verkopers beter te laten communiceren met de klant zijn er speciale VoIP toepassingen ontwikkeld. Deze helpen de commerciële medewerkers interactief te zijn met hun klant. De officiële benaming is Unified Communications. Dit bestaat uit een VoIP telefooncentrale met daaraan gekoppeld innovatieve softwareoplossingen. Hierdoor speelt de telefooncentrales een nog belangrijkere rol. De oplossing biedt bedrijfsintelligente functionaliteiten en software toepassingen, en zijn erop gericht om interactieve communicatie tot stand te brengen. Hierdoor verbetert de perceptie bij uw medewerkers en klanten. De software kan worden gekoppeld aan een CRM systeem, waardoor u weet welke klant er belt en een klantdossier kan automatisch worden geopend. Telemarketing organisaties die vooral ‘outbound’ telefoonverkeer hebben, kunnen er een powerdail systeem aan koppelen. Dit zorgt voor een effectievere werking van de agents, waarbij de teamleider makkelijker kan sturen op volume en kwaliteit. Met slimme telefonie oplossingen zijn er een scala aan beheermogelijkheden beschikbaar. Wanneer het zeer druk is, leiden ingebouwde functies de oproepen om naar de specifieke persoon of zijn/haar voicemail. Het opnemen van gesprekken voor trainingsdoeleinden is een veelgebruikte mogelijkheid. Anderzijds kan er ook een stuk bewijslast mee worden gecreëerd, maar dat klinkt niet goed in de oren van de beller. Doordat alle telefoongesprekken worden gecoördineerd zorgt dit voor een drukvermindering bij de medewerkers. Zijn er sales medewerkers die veel buiten de deur zijn, dan biedt een intelligente VoIP oplossing ook de mogelijkheid om deze medewerkers te laten inloggen op het netwerk. Zij hebben daardoor de beschikken over alle actuele klantgegevens. Voor een verkoper kan dit van cruciaal belang zijn voor het sluiten van een deal. De verkoper wordt toch veelal afgerekend op de omzet die hij of zij scoort. Een goede verkoper die het VoIP systeem begrijpt, werkt graag mee omdat er voor hem een stuk gemak wordt binnengehaald. Hierdoor is de verkoper bereidt om tijd te investeren en zich het systeem aan te leren.

    Het moeilijke van het kopen van een telefooncentrale is de hoeveelheid aan mogelijkheden. In de praktijk is het heel moeilijk om appels met appels te vergelijken. Als u spreekt over Dect telefoons, dan is het ene toestel het andere niet. De kwaliteit komt deels ook tot uiting in de kwaliteit van de behuizing, display, grote, batterij, zender, ontvanger, oplaadtijd en dergelijke. Uiteindelijk heeft u te maken met een budget, maar puur kopen op prijs kan op de lange duur zeer nadelig zijn. Een eerlijke en bekwame vakspecialist kan u daarbij helpen. Niet de mannen die het snelle geld willen verdienen, maar mensen die u ook over 10 jaren nog graag te woord staan.

    Omdat zij u een degelijkere aanbieding maken, zullen zij in sommige gevallen ook duurder zijn. In de praktijk ondervinden dergelijke eerlijke organisaties problemen met name bij overheidsorganisaties. Deze kopen veelal puur op prijs, achteraf komen de problemen en na de garantieperiode moet u de hoofdprijs betalen. Want elke reparatie kost geld en u heeft geen keuze, dus wordt de korting die men heeft gegeven op de lange termijn dubbel en dik terugverdiend. Een kosteloze tip die ik u mee wil geven is, laat u vooral informeren ‘echte’ deskundigen. Goede raad hoeft niet duur te zijn.

     

     

    http://uwbeste.be

    Posted by @ 10:14 am

  • Comments are closed.

Archief