• Dienstverlening 14.08.2015

    Het is als ondernemer niet altijd makkelijk om wat tijd voor uzelf te krijgen. De telefoon gaat namelijk de hele dag over en u krijgt allerlei e-mails en berichten op sociale media die met spoed beantwoord moeten worden, omdat de klant anders ontevreden is. Deze drang om klanten koste wat het kost tevreden te houden is goed, maar als de ondernemer daardoor zijn of haar taken niet meer kan verrichten dan moet er gezocht worden naar een oplossing. Het duurt namelijk erg lang om telefonisch contact met klanten te hebben op professionele wijze. Zo’n klant belt niet voor niets, die wilt namelijk service. Dat betekent dat de klant vragen heeft waar u het antwoord op zult moeten vinden. Misschien heeft de klant wel een klacht die u in behandeling moet nemen, want dat is behoorlijk belangrijk. Een ontevreden klant wilt niemand, maar de hele dag de telefoon zelf opnemen is ook geen optie, dus wat nu?

    U kunt natuurlijk wel iemand inhuren om de telefoon voor u op te nemen, maar dit kost veel geld. Dat geld zit niet altijd zomaar in het budget van een startend bedrijf, maar parttime klantenservice werkt ook niet. Het is dus van belang om te zoeken naar een betere oplossing. U kunt helaas niet zomaar iemand voor u de telefoon op laten nemen op een buitenlocatie, toch? Jawel! Er bestaat tegenwoordig een antwoordservice die al uw problemen op kan lossen. De medewerk(st)ers lezen zich goed in over uw bedrijf om zo de klant te kunnen helpen bij elk probleem. U bent dan 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar voor uw klanten! Zo’n telefoonservice is ideaal en kost bovendien nog zeer weinig ook. Een klant wordt vrijwel direct te woord gestaan door een echt persoon en daardoor zal de klantenservice van uw bedrijf als zeer goed en vriendelijk worden ervaren door een beller.

    http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl/

    Posted by @ 11:18 am

  • Comments are closed.

Archief