• Zakelijk 14.01.2019 Reacties uitgeschakeld voor Website laten maken

    Bij het laten maken van een website zijn er veel dingen waar je aan moet denken, beginnend met het doel van de website. Voorbeelden van doelen zijn het bereiken van een nieuwe doelgroep, het toevoegen van nieuwe producten of diensten, je wilt minder tijd besteden aan de site, et cetera. Het is tevens belangrijk om de juiste websitebouwer te vinden, laat je het maken door een student dan is het aannemelijk dat de site geen klanten aantrekt maar juist wegjaagt.

    Mobiele site

    Daarnaast is het belangrijk dat je naast een website voor laptops en desktops ook een speciale site maakt voor smartphones en tablets. De helft van Nederlandse websitebezoeken worden inmiddels gedaan op een smartphone of tablet, dus het is van belang dat jouw site er goed uitziet op elk device. Hierdoor moet een website responsive zijn, dit betekent dat de site automatisch aanpast op de behoeften van de gebruiker. Als je als bezoeker een mobiel gebruikt dan zal de site zich aanpassen op de formaat van de smartphone, een voorbeeld hiervan is dat de content in een kolom staat terwijl het op een laptop uit meerdere kolommen zou bestaan.

    Snelheid van een site testen

    Naast het hebben van een mobiele versie is het ook nodig dat de site snel is. Niemand heeft zin om lang te wachten totdat een site laadt, dus snelheid is van groot belang. Een groot gedeelte van de snelheid van de site is webhosting, daarnaast hebben afbeeldingen, plug-ins en caching ook effect op snelheid. Je kunt de snelheid van sites zelf checken, via sites zoals https://developers.google.com/speed/.

    HTTPS certificaat

    Iets dat tegenwoordig belangrijk is, is het hebben van een veilige website, oftewel HTTPS. Dit is een beveiligde verbinding en kan je zien aan het slotje naast de url in de webbrowser. HTTPS verbetert de veiligheid door de data versleuteld te sturen. Dit heeft een SSL certificaat nodig om te werken.

  • Zakelijk 07.08.2018 Reacties uitgeschakeld voor Een professioneel administratiekantoor worden met hulp van Kubus Coöperatie

    Als je op zoek bent als ondernemer naar hulp om een professioneel administratiekantoor te worden, dan ben je bij Kubus Coöperatie aan het juiste adres. De keten is de meest vooraanstaande reeks van accountancy kantoren in Nederland. Als gecertificeerde bedrijfsketen heeft het beschikking over professionele experts die alles weten op het gebied van financiële hulpverlening en het op orde brengen van administratie voor andere bedrijven. Dat maakt het dan ook een uitstekende partner voor je als op zoek bent naar hulp en advies voor jouw eigen franchise administratiekantoor. Door de kennis van het netwerk van de keten in te schakelen, weet je al snel precies wat je moet doen om jouw kantoor professioneel te runnen en ook goed overeind te houden. 

    Exclusieve lidmaatschap

    Een groot voordeel van hulp krijgen van Kubus Coöperatie om een professioneel administratiekantoor te worden, is dat je toetreedt met een exclusief lidmaatschap voor de keten. Hierdoor heb je op jouw beurt toegang tot verschillende aspecten van de keten, zoals de onderwijsinstelling van Kubus en de expertise van de professionals in het netwerk. Het geeft je de kans om jouw administratiekantoor zoveel mogelijk te professionaliseren en zo ook weer jouw kwaliteiten voor jouw klanten zo veel mogelijk te verbeteren. Met hulp van de Kubus Coöperatie leer je binnen een mum van tijd een professioneel administratiekantoor te worden. Er gaat voor je als ondernemer een nieuwe wereld open.

     

  • Zakelijk 22.03.2016 Reacties uitgeschakeld voor Daklekkage repareren? Kewodak Service

    Een lekkage aan uw dak komt altijd ongelegen. Naast de schade aan het dak zelf, brengt een lekkage vaak ook schade toe aan muren en inboedel. Hoe langer gewacht wordt met de reparatie, hoe groter het probleem wordt. Als het dak snel gerepareerd wordt, dan blijft een grote ravage u bespaard. Daarom kunt u het beste direct de hulp inschakelen van een professioneel dakdekkersbedrijf zoals Kewodak Service. Wij staan dag en nacht voor u klaar om de daklekkage te verhelpen. Met onze jarenlange ervaring op het gebied van platte daken is uw dak bij ons in goede handen.

    Onderhoud plat dak

    Bij Kewodak voeren we vele dakreparaties uit. In de meeste gevallen gaat het om een daklekkage. Dit soort schade kan vaak voorkomen worden door regelmatig onderhoud van het dak. Platte daken zijn kwetsbaar voor invloeden van het weer. Temperatuurwisselingen, regen, sneeuw, wind en zon hebben hun weerslag op uw dak. Daarom is het belangrijk om het dak en de dakgoten regelmatig te ontdoen van bladeren en vuil. Ook het uitvoeren van kleine reparaties kan schade aan het dak voorkomen. U kunt dit onderhoud zelf uitvoeren, maar u kunt natuurlijk ook de specialisten van Kewodak hiervoor inschakelen. 

    Kewodak abonnement

    Bij Kewodak heeft u de mogelijkheid om een onderhoudsabonnement af te sluiten voor regelmatig dakbeheer. Er zijn verschillende abonnementsvormen waaruit u kunt kiezen. Als u een standaard abonnement afsluit, dan komen wij jaarlijks bij u langs voor onderhoud aan uw dak. Het dak wordt schoongemaakt en eventuele zwakke plekken worden verstevigd. Wij houden u op de hoogte van de conditie van uw dak en werkzaamheden die in de toekomst uitgevoerd zullen worden. Op deze manier hoeft u zich niet meer te bekommeren om de staat van uw dak. Neem gerust contact met ons op, zodat we de mogelijkheden met u kunnen bespreken. 

    http://www.kewodakservice.nl/

    Tags: ,

  • Zakelijk 17.02.2014 Reacties uitgeschakeld voor Verkopers succesvoller met VoIP telefooncentrales

     

    Om verkopers beter te laten communiceren met de klant zijn er speciale VoIP toepassingen ontwikkeld. Deze helpen de commerciële medewerkers interactief te zijn met hun klant. De officiële benaming is Unified Communications. Dit bestaat uit een VoIP telefooncentrale met daaraan gekoppeld innovatieve softwareoplossingen. Hierdoor speelt de telefooncentrales een nog belangrijkere rol. De oplossing biedt bedrijfsintelligente functionaliteiten en software toepassingen, en zijn erop gericht om interactieve communicatie tot stand te brengen. Hierdoor verbetert de perceptie bij uw medewerkers en klanten. De software kan worden gekoppeld aan een CRM systeem, waardoor u weet welke klant er belt en een klantdossier kan automatisch worden geopend. Telemarketing organisaties die vooral ‘outbound’ telefoonverkeer hebben, kunnen er een powerdail systeem aan koppelen. Dit zorgt voor een effectievere werking van de agents, waarbij de teamleider makkelijker kan sturen op volume en kwaliteit. Met slimme telefonie oplossingen zijn er een scala aan beheermogelijkheden beschikbaar. Wanneer het zeer druk is, leiden ingebouwde functies de oproepen om naar de specifieke persoon of zijn/haar voicemail. Het opnemen van gesprekken voor trainingsdoeleinden is een veelgebruikte mogelijkheid. Anderzijds kan er ook een stuk bewijslast mee worden gecreëerd, maar dat klinkt niet goed in de oren van de beller. Doordat alle telefoongesprekken worden gecoördineerd zorgt dit voor een drukvermindering bij de medewerkers. Zijn er sales medewerkers die veel buiten de deur zijn, dan biedt een intelligente VoIP oplossing ook de mogelijkheid om deze medewerkers te laten inloggen op het netwerk. Zij hebben daardoor de beschikken over alle actuele klantgegevens. Voor een verkoper kan dit van cruciaal belang zijn voor het sluiten van een deal. De verkoper wordt toch veelal afgerekend op de omzet die hij of zij scoort. Een goede verkoper die het VoIP systeem begrijpt, werkt graag mee omdat er voor hem een stuk gemak wordt binnengehaald. Hierdoor is de verkoper bereidt om tijd te investeren en zich het systeem aan te leren.

    Het moeilijke van het kopen van een telefooncentrale is de hoeveelheid aan mogelijkheden. In de praktijk is het heel moeilijk om appels met appels te vergelijken. Als u spreekt over Dect telefoons, dan is het ene toestel het andere niet. De kwaliteit komt deels ook tot uiting in de kwaliteit van de behuizing, display, grote, batterij, zender, ontvanger, oplaadtijd en dergelijke. Uiteindelijk heeft u te maken met een budget, maar puur kopen op prijs kan op de lange duur zeer nadelig zijn. Een eerlijke en bekwame vakspecialist kan u daarbij helpen. Niet de mannen die het snelle geld willen verdienen, maar mensen die u ook over 10 jaren nog graag te woord staan.

    Omdat zij u een degelijkere aanbieding maken, zullen zij in sommige gevallen ook duurder zijn. In de praktijk ondervinden dergelijke eerlijke organisaties problemen met name bij overheidsorganisaties. Deze kopen veelal puur op prijs, achteraf komen de problemen en na de garantieperiode moet u de hoofdprijs betalen. Want elke reparatie kost geld en u heeft geen keuze, dus wordt de korting die men heeft gegeven op de lange termijn dubbel en dik terugverdiend. Een kosteloze tip die ik u mee wil geven is, laat u vooral informeren ‘echte’ deskundigen. Goede raad hoeft niet duur te zijn.

     

     

    http://uwbeste.be

Archief