• Internet marketing 17.08.2020 Reacties uitgeschakeld voor Hoe maak je een landingspagina op Instagram: de ervaring van een marketeer

    Marketing book of the year

    Ik ben een actieve gebruiker en, wat kunnen we verbergen, een fanatiek toegewijde Instagram-fan. Ik kijk graag naar de profielen van andere gebruikers, vooral als ze prachtig zijn ontworpen, en niet alleen naar een reeks onbegrijpelijke foto’s. Maar bovenal heb ik respect als het bedrijfsprofiel een landingspagina op Instagram is.

    MODE OF EFFECTIEF GEREEDSCHAP

    Een van de vele geheimen en trucs van Instagram is een landingspagina of een landingspagina, of een site van één pagina, alleen in een miniversie. De vraag rijst: waarom zou je dit doen als er een website is voor dergelijke doeleinden ?! Ik antwoord. Mensen die zich op sociale netwerken verplaatsen, houden er niet van om naar andere sites te gaan. Dus om het bouncepercentage te verlagen, doen we iets soortgelijks als de site, alleen op Instagram.

    Dankzij zo’n pagina kunnen we onze doelen bereiken met behulp van verschillende strategieën, hier zijn er enkele:

    Je hebt vanaf deze pagina massaal volgen op Instagram opgezet en mensen gaan erheen om erachter te komen wie zich op hen heeft geabonneerd. En er is een mooie en efficiënt gestructureerde pagina die al hun vragen beantwoordt;

    In je berichten bel je om “meer te leren” met een link naar de ontworpen pagina. Dit komt doordat je geen actieve links naar andere sites op Instagram kunt maken, maar je kunt wel gemakkelijk actieve links naar andere pagina’s binnen het sociale netwerk maken. netwerken.

    Het enige nadeel van deze bestemmingspagina-optie is het ontbreken van belknoppen. Daarom hebben we voor onszelf verschillende manieren gevonden:

    • Verplaats de pagina naar een bedrijfsprofiel;
    • Geef contacten aan in de beschrijving (header);
    • Geef contacten op de afbeeldingen zelf aan.

    En nog een interessant punt. Mensen klikken regelmatig op ten minste één van de afbeeldingen (ik weet niet waarom), dus het is aan te raden om een ​​oproep tot actie toe te voegen aan de beschrijving van elke foto.

    Ik was persoonlijk geïnteresseerd in het maken van een landingspagina in dit formaat. Ik kwam er zelf achter, want ik moest het voor de klant doen. En er waren geen normale instructies om alles stap voor stap op internet te doen. In feite bleek alles buitengewoon eenvoudig te zijn.

    Tools

    Voordat we beginnen, moeten we alles voorbereiden. Dit kost de meeste tijd:

    Instagram-account. die de hele site zal hosten. U hebt accounts nodig die zijn “bewaard” (die niet worden geblokkeerd). Ik raad aan om de Install-shop-website te gebruiken.

    Website in de vorm van een afbeelding. Het wordt op precies dezelfde manier gemaakt alsof u besluit zelf een landingspagina te maken. Ga daarom zo verantwoord mogelijk om met deze kwestie;

    Speciale service voor het knippen van foto’s.

    Terzake

    Als we alles hebben voorbereid, kunt u aan de slag. En we zullen elke stap in detail bekijken, zodat u geen vragen meer heeft.

    We hebben het ontwerp voorbereid. Nu de grootte, deze moet in hoogte en breedte deelbaar zijn door 640 of 1080 pixels. Het belangrijkste is om de bestemmingspagina naar uw account te uploaden. Om alles mooi te laten verlopen, moet u afbeeldingen heen en weer uploaden. Het is erg belangrijk. Na het uploaden van alle foto’s wacht je een aangenaam gevoel: je hebt zojuist je eerste mobiele landingspagina op Instagram aangemaakt.

    Conclusie

    Zoals je kunt zien, is het maken van een Instagram-bestemmingspagina niet zo moeilijk. Het belangrijkste is om een ​​lay-out voor te bereiden, waaronder het uitwerken van de doelgroep, het schrijven van verkoopteksten, het ontwerpen van lay-outs …

    …..meer info kunt u hier vinden «Road to 100k Instagram Followers»!

    digital marketing instagram

    https://marketingbook.shop/

    Tags:

  • Internet marketing 07.07.2020 Reacties uitgeschakeld voor Breng meer instromen en conversies naar uw online winkel via e-commerce

    hbo software engineering en development

    Lees meer over hoe we meer verkeer en conversies voor online winkels kunnen bieden om e-commerce te ontwikkelen. Besteed actief aandacht aan de inhoud van online winkels en ontdek de invloed van inhoud in zoekmachines. U heeft misschien de beste online winkel, maar zorg dat deze technisch is geordend en dat alle functies optimaal kunnen functioneren om bezoekers de beste online services te bieden.

    Vul uw productinformatie volledig in

    Voordat mensen een aankoop doen, willen ze eerst alle informatie over het product krijgen (specificaties, prijs, accessoires, levertijd, inventaris, etc.). U kunt het beste niet minder producten in uw online winkel laten zien, maar zorg ervoor dat al deze informatie beschikbaar is. Kunt u niet al deze informatie verzamelen? Ontdek de voordelen van het leggen van koppelingen tussen uw ERP en online winkels om uw e-commerce te ontwikkelen.

    Voordelen van koppelingen tussen ERP en online winkels

    Naast dat bezoekers niet alle benodigde informatie over het product of het bedrijf kunnen vinden, willen ze ook directe informatie over de feitelijke aspecten van de (definitieve) bestelling. Denk maar aan verzendopties, betalingsopties, voorraadinformatie en gebruiksinstructies.

    Naast “standaard informatie” zoals verzendopties, betalingsopties, voorraadinformatie, … biedt het ook een FAQ die de meest gestelde vragen en bijbehorende antwoorden bevat, zodat uw klantenservice niet zal zijn ” “Standaard” probleem. Zorg ervoor dat uw contactgegevens ook duidelijk worden weergegeven.

    Is uw site al een tijdje actief? Zorg ervoor dat u klantrecensies op uw website integreert om nieuwe bezoekers gerust te stellen. U kunt het beste twee weken na bestelling een automatische e-mail aanvragen.

    Schrijf inhoud voor uw doelgroep en verspreid deze via sociale media en advertenties

    Nu u het zoekgedrag van bezoekers beter begrijpt, is het tijd om dieper in te gaan op uw categorieën, blogposts, inlogpagina’s, andere informatiepagina’s, nieuwe casestudy’s en meer.  Om goede ratings in zoekmachines te (blijven) krijgen is het ook belangrijk om regelmatig nieuwe content te schrijven. Duplicatie is de sleutel. Daarom is het het beste om goed ontworpen inhoud te gebruiken op andere kanalen, zoals advertenties op sociale media en e-mailmarketing. Dit geeft u direct meer invloed en kan in uw online winkel terechtkomen, wat uw bestelling kan beïnvloeden.



    Neem contact met ons op en we bespreken verschillende mogelijkheden.

    E-mail: info@webdevelopmentapp.com 
    BE: +32 499 41 46 24 
    Franklin Rooseveltplaats 12, 2060 Antwerpen, Belgie

    https://webdevelopmentapp.com/nl/development.html

    Tags:

Archief